9.8.2008

Alku läpinöitä

Hei kaikille niille onnettomille jotka on tänne eksyny. Pääsette aina tarvittaessa pois, jos ette kestä outoja kirjoituksiani klickaamalla sitä valkoista rastia punaisella pohjalla siellä ruudun vasemmassa ylä kulmassa. Myös edellinen- painiketta voi käyttää jos tulee tarve etsiä järkevämpää tekemistä. Mutta pakko tässä on mennä itse asiaankin.. Elikkä siis olen viime syksystä asti etsinyt omia juttujani.. Onhan niitä löytynytkin, mutta silti se homma on vähän kesken.. Kitaran soitto no.. pitääkö oppimisen olla niin hankalaa.. Mullahan menee puoli päivää kun mä yritän keksiä mitä mun pitäis seuraavaks soittaa tai harjotella kun ei kukaan oo kertomassa. Lyriikat ne taas on selkeesti mun juttu ton kitaran ohella sen mä tiesin heti kun kokeilin, mutta tuntuu etten oo edistyny ja niihin tulee liikaa kerrontaa.. Pukeutuminen, sitten kun osais yhdistellä vaatteita se vois toimiakin, mutta valitettavasti multa ei sitä taitoa löydy joten välillä pukeudun kuin kundi ja välillä taas niin tyttömäisesti että.. silti mä tykkään pukeutua aivan yhtäpaljon kundien vaatteisiin kuin mekkoihin ja hameisiinkin.. Tässä blogissa mä varmaankin tuun käsittelemään noita kolmea asiaa eli kitaraa, lyriikoita ja pukeutumista. Ja se joka uskaltaa valittaa oikein kirjotuksesta (tai itseasissa sen puutteesta) saa mun vihat päälleen.

-Kissed

//Meinas unohtua että piti tehdä tännekin julkinen lupaus että päivitän tätä vähintään kerran kuukaudessa.

Ei kommentteja: