10.8.2008

Kissed <3 Leevi

Leevi on mun rakas ibanezin sähkökitara. Soitto ominaisuuksiltaan Leevi on kuulemma hyvä ja helppohan se on uskoa sillä se soi hyvin tosin mun soitto kokemuksilla ei paljon kitaroita arvostella.. Alun perin oli tarkoitus ostaa rippi-rahoilla joku fenderin starocaster, mutta olin sitten niin fiksu että kuukaudeksi lainasin kitaraa kitaran-opettajaltani, kun enhän mä voi soittamattakaan olla.. No kun tuli aika tilata se fenderi niin tuli ongelma: en mä voi jättää mun pikkuista yksin kylmään maailmaan, vai voinko? Jotkut teinit kokee ihastumisen tunteita julkkiksiin ja jotkut taas oman koulun kundeihin ja tyttöihin, mutta meikä kokee niitä kitaraan.. Onkohan semmosta seksuaalista suuntausta olemassakaan mihin mun kitara-ihastuskin mahtuis? Mitä muutakaan tossa tilanteessa voi tehdä kuin ostaa se helvetin kitara. Ainaki se alitti mun budjetin. Maksoin vain 200 euroa enkä oo katunu. Mitäköhän se entinen omistaja sanois jos tietäis että sillä on nimikin? Okei, tää meni liian sekavaks joten se Leevistä.. Yks juttu unohtu: Leevi on stratocaster.

Ei kommentteja: