10.8.2008

Ostetaan tyyli, mieluiten vähän käytetty tai käyttämätön

Tyyli.. Ei kellään sattuis olemaan myynnissä, voisin ostaa halvalla..?


Oman tyylin löytämiseen tarvittavat välineet:

-Aikaa
-Mielikuvitusta
-Rahaa
-Vaivaa
-Peili

Ja yllätys yllätys mulla ei oo mitään noista, paitsi peili taitaa löytyä, joskaan mun vaatteita kattoessa ei uskois että mä oikeesti oon kattonu peiliin kun oon laittanu ne.. Ne vaan menee päivän mittään rumemmiks tai sitten hauskoiks. Ihnottaa kun aina syytetään matkimisesta.. Mulla on kaveri jolla on aivan ihana tyyli ja muutenki tykkään sen kans samanlaisista vaatteista, mutta eihän kukaan sitä usko vaan mä kuulemma aina matkin sitä koska meillä on molemmilla samantyylisiä vaatteita. Minkä takia se on okei että sä matkit yleisesti jotain ihmisryhmää esim. rokkareita, emoja tai hevareita, mutta jos sun kaveri tai joku tuttu pukeutuu niin kuin joku edellämainituista ryhmistä sä matkit sitä o_O. Sinä aikana kun oon ttiny omaa tyyliäni oon huomannu seuraavat asiat jotka pitää pitää mielessä:

-Varo ostamasta samanlaisia vaatteita kuin kaverilla on ellet halua kuulla kuinka kopioit kaveriasi kaikessa..
-Jos tiedät että kaverillasi ja sinulla on samanlainen vaatemaku ja et halua syytettä kopioimisesta osta vaate ennen kaveriasi.
-Älä koskaan odota alennumyyntejä, silloin se mitä halusit on jo mennyt
-Valitse huolella se kenen kanssa menet shoppailemaan
-Muista varmistaa että koko on oikea

3 kommenttia:

WWWWily kirjoitti...

Helpoimmalla pääsee, jos menee yksin shoppailemaan. Ei oo ainakaan ketään siinä vieressä arvostelemassa.
Saa käydä ihan missä kaupassa ite haluaa, saa ostaa ihan mitä ite haluaa, saa pukea sen vaatteen ihan miten haluaa.
Tai vaihtoehtosesti äidin kanssa. Jos vaan kehtaa. Ite ainakin menen, äiti maksaa :F

Anonyymi kirjoitti...

listattuna kaikki pikavipit ,löydä helposti vipit

Anonyymi kirjoitti...

listattuna kaikki pikavipit, helppo löytää